czwartek, 29 września 2011

D o ż y n k i - Łomnica 1-2 października 2011 -

Dożynki zapowiadają się smakowicie i swojsko. Jeśli nie macie planów na ten zapowiadający się słonecznie  październikowy weekend ,polecam Dożynki w zabudowaniach folwarcznych w Łomnicy k.Jeleniej Góry.
Ja dziś byłam tam ,widziałam przygotowania, kupiłam    r e w e l a c y j n y  chlebek na zakwasie, dżemy, miód z melisą - na moje nerwy i sok lipowy .
Będą  w sprzedaży też inne ekologiczne produkty ,wyroby rzemiosła, zabawy i atrakcje dla dzieci i dorosłych.
Nie ma sensu siedzieć w domu, koszt wyjazdu to tylko koszt przejazdu, przecież nie musicie kupować niczego.
Będąc na miejscu można zobaczyć swojski Pałac Łomnica,majestatyczny Wojanów, przejść się po parkach, w obu są piękne alejki,stawy,  nikt nie wygania turystów,którzy nie są gośćmi hotelu.
Gdy mamy możliwość zabrać rowery, jest gdzie pojeździć.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz